Rustig begonnen.

27 augustus 2014 - Bouilly, Frankrijk

Vandaag hebben we een voorzichtige doorstart gemaakt vanuit Troyes. Korte etappe, droog weer en zo nu en dan een kat. De prijsvraag van gisteren is gewonnen door vroege vogel Mischa die omstreeks werelddierendag zijn prijs in Troyes kan komen incasseren. Nicole was een goede tweede dus dat wordt een etentje in Tilburg. Ook een prijsje voor Alphons omdat hij de echte naam van de stad nog wist.
Het goede nieuws is verder dat mijn been geen problemen met het hernieuwde wandelen lijkt te hebben. Hopelijk blijft dat zo. Ook Irma hobbelt probleemloos verder en zo lijkt het erop dat we toe zijn aan een wat steviger wandeling. Die komt morgen en als ook die goed gaat, dan zijn we echt weer terug aan de wandel.
We hebben vandaag heel wat kandidaten voor de kat van de dag gezien en de titel uiteindelijk toegekend aan de fraaie en erg lieve witte kat in Bouilly, onze overnachtingsplaats. Vandaaruit zetten we morgen onze tocht in de richting van Vézélay voort. Maandag hopen we daar aan te komen.

1. Theo:
    27 augustus 2014
    Fijn te lezen dat je eerste trip goed is verlopen!
  2. Ruud:
    28 augustus 2014
    Goed te horen dat het been van Joost geen probleem geeft. Geef het de tijd om weer te wennen. Ook niet teveel gaan haasten voor het geval dat je straks haast moet maken om te onthaasten.
  3. Ad Blommerde:
    28 augustus 2014
    Veel hernieuwd wandelplezier en bon courage.
    Hoewel ik niet van de kattenclub ben (sorry!), doet zich het wonderlijke verschijnsel voor dat - zo ongeveer sinds jullie aan je wandeling begonnen - hier een mooie zwarte kat alsmaar rond het huis hangt die zelfs mij vriendelijk toe-miauwt. Ik denk dat hij (zij?) zoiets bedoelt als: doe Irma en Joost de groeten. Bij deze.

Ad Blommerde
  4. Sissy:
    Hallo jullie doorzetters,
    fijn dat het tot nu toe goed gaat weer, ik duim dat het zo blijft!! En misschien toch nog een beetje rustig aan doen of zit het er even niet in?
    Veel success, geluk en vooral plezier!!