een groot wandelavontuur.....

11 juli 2014 - Tilburg, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Via deze website zullen we verslag doen van onze wandeltocht naar Santiago de Compostela.  Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze tocht naar Spanje, de vergezichten, de toppen, de dalen en de blaren? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!  Kom snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.

1. Reislogger:
    11 juli 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Anika:
    Hallo Irma,

noch ein paar Tage und dann geht es los!!! Ich bin gespannt auf eure Abenteuer. Viele Grüße :-)
  3. Gerard:
    Beste Irma en Joost,
    Wat een geluk... als je op weg durft te gaan, niet vastgeroest aan je bezit; als je hart eenvoudig is; als je vrede brengt daar waar mogelijk; als je, ondanks pijn en moeite, niet met alle winden meewaait; ja, wat een geluk... want zulke mensen zijn een zaligheid, thuis bij zichzelf, thuis bij zichzelf, bij God en bij mensen!
    Dit wens ik jullie van harte toe!!!
    Wat een geluk, dat jullie samen op weg gaan.
    Gerard
  4. Anna, Greg en Zuzanna:
    Hallo Irma en Joost,
    Wat een avontuur! Natuurlijk willen wij graag jullie reis te komen volgen. Wij wensen jullie heel veel wandplezier toe. Ik hoop dat jullie onderweg mooie mensen gaan ontmoeten.
    Veel liefs. A, G, Z
  5. Anna, Greg en Zuzanna:
    12 juli 2014
    *wandelplezier :)..Zuzanna kwam mijn fouten corrigeren
  6. Ad Blommerde:
    14 juli 2014
    Van harte wens ik jullie een schitterende tijd:

May God
    to charm you,
    a sheltering angel,
    so nothing can
    harm you.

De pelgrims die zo nu en dan hier aankloppen, op weg naar Le Puy of verder, doen me telkens weer aan jullie denken. En mocht de (om)weg ook jullie voeren door de prachtige Monts du Lyonnais.... welkom!

Bon Courage!

Ad Blommerde
  7. Alphons:
    14 juli 2014
    Beste Antillenburgers,
    Veel geluk en plezier gewenst op deze tocht!
    Joost, Ik heb het cassettebandje nog met de audio van ons Santiago project voor vakdidactiek, voor als je terug bent onder het genot van...
    Irma, success met Joost!

In- en uitvoer goederen Spanje

Particulieren kunnen zonder problemen goederen meebrengen welke in het EU-lidstaat van aanschaf al belast zijn, wanneer deze zij voor eigen gebruik zijn. Hiervoor geldt:
    reisinformatiespanje sigarettenMaximaal 200 sigaretten of 100 sigarillos of 50 sigaren of 250 g tabak
    Maximaal 2 liter niet-mousserende wijn, dit kan witte- of rode wijn zijn
    Maximaal 1 liter sterke drank met alcoholgehalte meer dan 22%

Alphons
  8. Hans-Peter:
    18 juli 2014
    Hallo Irma en Joost,

Heel veel plezier, succes en sterkte onderweg!

Ik geef jullie de pelgrimszegen van Sint Patrick mee:

---

De Heer is voor u om u de juiste weg te wijzen.
    De Heer is achter u om u in de armen te sluiten, om u te beschermen tegen gevaar.
    De Heer is onder u om u op te vangen wanneer u dreigt te vallen.
    De Heer is in u om u te troosten wanneer u verdriet hebt.
    De Heer omgeeft u als een beschermende muur, wanneer anderen over u vallen.
    De Heer is boven u om u te zegenen.
    Zo zegene u God, vandaag, morgen, en tot in de eeuwen der eeuwen.

---

Vrede en alle goeds,

Hans-Peter
  9. Claudia:
    19 juli 2014
    Goedenavond Irma en Joost, ik wens jullie een hele goede start. Ik weet zeker dat jullie prachtige dingen gaan meemaken. En wij mogen dat meemaken via jullie blog. Ik verheug me er op.
    Hals- und beinbruch!
    Groet, Claudia
  10. Clemy:
    20 juli 2014
    Irma en Joost veel plezier, geluk en succes.
    Tante Clemy
  11. Marnix:
    Gaan jullie wandelen?????
  12. Tino:
    20 juli 2014
    Veel succes, en geniet ervan!
  13. Coise op 't Hoog:
    Succes en geniet!!